SERVICE EN ONDERHOUD - PAKKETTEN VOOR OPTIMAAL SUPPORT

Een gedegen onderhoudsmanagement betekent dat de continuïteit van het systeem gewaarborgd is. Aan productiviteit, beschikbaarheid en capaciteit van technische installaties worden steeds hogere eisen gesteld. Door middels van goed onderhoud, verhoogt u de beschikbaarheid en levensduur van het netwerk.


ONDERHOUDSCONTRACTEN

  • Preventief

  • Correctief

  • Spareparts (beheer)
     

SERVICE

Afhankelijk van de serviceovereenkomst wordt 24/7 of 8/5 support geboden. Daarnaast kan Hirschmann Multimedia Solutions aanvullende diensten aanbieden, als remote diagnose, planning en werkvoorbereiding. Deze diensten kunnen een integraal onderdeel vormen van de contracten.

Voorbeelden van onderdelen binnen een serviceovereenkomst kunnen zijn:

  • Telefonisch support: binnen 15 minuten 

  • Responstijd op locatie: binnen 4 uur (specialistisch niveau)

  • Na telefonisch contact en afhankelijk van de geboden oplossing,
    is toegang op afstand mogelijk en kijken wij mee in de online-omgeving.
     

 

Waarom een onderhoudscontract bij Hirschmann Multimedia Solutions?

  • Één aanspreekpunt

  • Gestructureerd onderhoud

  • Specialistische kennis

  • Optimalisatie van uw onderhoudskosten

  • Verhoging van de beschikbaarheid van uw netwerk

 

RMA portaal

 

De keuze van producten, de montage van verschillende componenten, plus de opstelling van de installatie, heeft direct invloed op de beeldschermkwaliteit of datastroom binnen uw netwerkoplossing. Hirschmann Multimedia Solutions levert energiezuinige kwaliteitsproducten met een hoge duurzaamheid en een optimale afscherming.

Functioneert een product niet naar wens, of biedt een oplossing binnen de overeenkomst met Hirschmann Multimedia Solutions onvoldoende resultaat? Vul dan hier het Return Merchandise Authorization (RMA) formulier in voor retourzending van het defecte product. U wordt zo snel mogelijk geholpen en gezamelijk zoeken we naar een passende oplossing binnen de garantietermijn.