SERVICE EN ONDERHOUD - PAKKETTEN VOOR OPTIMAAL SUPPORT

Een gedegen onderhoudsmanagement betekent dat de continuïteit van het systeem gewaarborgd is. Aan productiviteit, beschikbaarheid en capaciteit van technische installaties worden steeds hogere eisen gesteld. Door middel van goed onderhoud verhoogt u de beschikbaarheid en levensduur van het netwerk.


ONDERHOUDSCONTRACTEN

  • Preventief

  • Correctief

  • Spareparts (beheer)
     

SERVICE

Afhankelijk van de serviceovereenkomst wordt 24/7 of 8/5 support geboden. Daarnaast kan Hirschmann Network Solutions aanvullende diensten aanbieden, zoals remote diagnose, planning en werkvoorbereiding. Deze diensten kunnen een integraal onderdeel vormen van de contracten.

Voorbeelden van onderdelen binnen een serviceovereenkomst kunnen zijn:

  • Telefonisch support: binnen 15 minuten.

  • Responstijd op locatie: binnen 4 uur (specialistisch niveau).

  • Na telefonisch contact en afhankelijk van de geboden oplossing,
    is toegang op afstand mogelijk en kijken wij mee in de online-omgeving.
     

 

Waarom een onderhoudscontract bij Hirschmann Network Solutions?

  • Één aanspreekpunt

  • Gestructureerd onderhoud

  • Specialistische kennis

  • Optimalisatie van uw onderhoudskosten

  • Verhoging van de beschikbaarheid van uw netwerk


RMA PORTAAL

Hirschmann Network Solutions levert energiezuinige kwaliteitsproducten met een hoge duurzaamheid en een optimale afscherming. Mocht een component uitvallen binnen de garantietermijn, dan dient u Hirschmann Network Solutions op de hoogte te stellen. Gezamenlijk kijken we naar een passende oplossing.

Vul hier het Return Merchandise Authorization (RMA) formulier in, voor retourzending van het defecte product. U wordt zo snel mogelijk verder geholpen.

Events